Lumina devine limbaj inteligent, ce conectează și transmite informații, iar Philips Lighting devine Signify

Philips Lighting (Euronext: LIGHT) a anunţat astăzi planurile de schimbare a numelui companiei în Signify, decizie care are la bază faptul că lumina devine un limbaj inteligent, care conectează și transmite informații.

Originile Philips Lighting datează de peste 125 de ani, odată cu fondarea companiei de către Frederik și Gerard Philips în 1891, în orașul olandez Eindhoven. De-a lungul istoriei sale, compania s-a aflat în fruntea progreselor majore ale industriei de iluminat. Astăzi, aceasta este liderul industriei la nivel mondial, în iluminatul convențional, cu LED și conectat, având cea mai mare rețea de lumini conectate din lume.

Dedicată inovației care ajută la îmbunătățirea stilului de viață, compania e lider al industriei prin utilizarea IoT (Internet of Things) în scopul transformării caselor, clădirilor și a spațiilor publice.

“Noul nume reprezintă o expresie clară a viziunii noastre strategice, o oportunitate extraordinară de a lansa o nouă identitate corporativă, unică pentru noi, care va fi un liant pentru cei 32000 de angajați ai noștri. În același timp, suntem mândri să continuăm să folosim marca Philips pentru produsele noastre” – Eric Rondolat, CEO Philips Lighting.

Noul nume îndeplinește cerințele contractuale, conform Acordului de licență încheiat cu Royal Philips, care impune modificarea numelui în mai puțin de 18 luni după ce Royal Philips nu mai deține pachetul de control majoritar.

Având în vedere redenumirea societății, o propunere de modificare a actului constitutiv al Philips Lighting N.V. va fi prezentată Adunării Generale Anuale a Acționarilor care va avea loc pe 15 mai. Denumirea Philips Lighting la bursa de valori va rămâne LIGHT.

Sari la conținut