Institutul Național al Patrimoniului (INP) își lărgește echipa și caută arhitecți

Institutul Național al Patrimoniului (INP) organizează în perioada următoare la sediul său din str. Ienăchiță Văcărescu nr.16, București mai multe concursuri pentru ocuparea posturilor vacante: sunt disponibile 5 poziții de arhitect, dar și posturi de inspector, bibliograf, redactor, documentarist, cercetător științific, șef serviciu juridic, șef sectie administrativă și S.S.M.

Pentru postul de Arhitect IA salariul variază între 4529 şi 5639 lei brut, în funcție de vechime, la care se adaugă un spor de 15% pentru condiţii de muncă periculoase şi vătămătoare, precum şi o indemnizaţie de hrană de 347 lei lunar.

 

1 Arhitect 1A (1post) în cadrul Secției Patrimoniu Mondial

Termen limită de depunere a dosarelor – 7 mai 2019, ora 10.00 la sediul INP

Condiții specifice

1.studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, în unul dintre domeniile: arhitectură – istoria arhitecturii, istorie şi istoria artei, urbanism cu specializarea urbanism istoric;
2. vechime în muncă: minim 4 ani
3. vechime în specialitatea studiilor: minim 3 ani
4. limbi străine: engleză
5. cursuri de perfecţionare/specializare în domeniul studiilor de specialitate
(…)

Descrierea sarcinilor

a) monitorizează activităţile de protejare, restaurare, consolidare şi punere în valoare a monumentelor înscrise In Lista patrimoniului mondial al UNESCO;
b) fundamentează includerea în Programul naţional de restaurare a monumentelor istorice a lucrărilor de proiectare şi execuţie pentru monumentele înscrise în Lista patrimoniului mondial al UNESCO;
c) coordonează din punct de vedere ştiinţific şi elaborează dosarele de nominalizare a obiectivelor ce se vor înscrie în Lista patrimoniului mondial;
d) colaborează cu administraţiile locale pe raza cărora se află monumente înscrise în Lista patrimoniului mondial al UNESCO în vederea elaborării programelor de gestiune şi protecţie pentru acestea;
e) asigură reprezentarea Institutului în cadrul comitetelor de organizare UNESCO;
f) colaborează cu departamentele de specialitate din cadrul Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, Ministerului Mediului şi Ministerului Apelor şi Pădurilor pentru stabilirea acţiunilor comune şi corelarea activităţilor în domeniul patrimoniului mondial cultural şi natural;
g) colaborează cu ONG-urile din domeniul protecţiei patrimoniului cultural pentru elaborarea unor acţiuni de conştientizare şi educare a populaţiei cu privire la valorile şi potenţialul monumentelor, peisajelor culturale şi naturale înscrise în Lista patrimoniului mondial al UNESCO;
h) colaborează cu instituţii din domeniul turismului pentru integrarea în circuite cultural-turistice a monumentelor înscrise în Lista patrimoniului mondial al UNESCO sau în Lista indicativă a UNESCO;
i) elaborează şi actualizează în urma cercetărilor Institutului, precum şi la propunerea altor persoane sau instituţii de specialitate Lista indicativă a UNESCO;
j) asigură realizarea raportării periodice privind monumentele înscrise în Lista patrimoniului mondial solicitată de către Centrul Patrimoniului Mondial UNESCO, conform calendarului şi termenelor stabilite de acesta.

Detalii complete, aici.

 

2. Arhitect 1A (3 posturi) în cadrul Secției Monumente Istorice și Peisaje Culturale

Termen limită de depunere a dosarelor – 7 mai 2019, ora 10.00 la sediul INP

Condiții specifice

1. studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul dintre domeniile : arhitectură – istoria arhitecturii, conservare şi restaurare de arhitectură, istorie şi istoria artei;
2. vechime în muncă: minim 3 ani
3. vechime în specialitatea studiilor: minim 3 ani
4. limbi străine: engleză
5. cursuri de perfecţionare/specializare în domeniul studiilor de specialitate
(…)

Descrierea sarcinilor

a) monitorizează activităţile de protejare, restaurare, consolidare şi punere în valoare a monumentelor înscrise In Lista patrimoniului mondial al UNESCO;
b) fundamentează includerea în Programul naţional de restaurare a monumentelor istorice a lucrărilor de proiectare şi execuţie pentru monumentele înscrise în Lista patrimoniului mondial al UNESCO;
c) coordonează din punct de vedere ştiinţific şi elaborează dosarele de nominalizare a obiectivelor ce se vor înscrie în Lista patrimoniului mondial;
d) colaborează cu administraţiile locale pe raza cărora se află monumente înscrise în Lista patrimoniului mondial al UNESCO în vederea elaborării programelor de gestiune şi protecţie pentru acestea;
e) asigură reprezentarea Institutului în cadrul comitetelor de organizare UNESCO;
f) colaborează cu departamentele de specialitate din cadrul Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, Ministerului Mediului şi Ministerului Apelor şi Pădurilor pentru stabilirea acţiunilor comune şi corelarea activităţilor în domeniul patrimoniului mondial cultural şi natural;
g) colaborează cu ONG-urile din domeniul protecţiei patrimoniului cultural pentru elaborarea unor acţiuni de conştientizare şi educare a populaţiei cu privire la valorile şi potenţialul monumentelor, peisajelor culturale şi naturale înscrise în Lista patrimoniului mondial al UNESCO;
h) colaborează cu instituţii din domeniul turismului pentru integrarea în circuite cultural-turistice a monumentelor înscrise în Lista patrimoniului mondial al UNESCO sau în Lista indicativă a UNESCO;
i) elaborează şi actualizează în urma cercetărilor Institutului, precum şi la propunerea altor persoane sau instituţii de specialitate Lista indicativă a UNESCO;
j) asigură realizarea raportării periodice privind monumentele înscrise în Lista patrimoniului mondial solicitată de către Centrul Patrimoniului Mondial UNESCO, conform calendarului şi termenelor stabilite de acesta.

Detalii complete, aici.

 

3. Arhitect (IA) S (1 post) – Oficiul Verificare Proiecte

Termen limită de depunere a dosarelor: 9 mai 2019, ora 10.00, la sediul INP

Condiții specifice

1.Studii studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializarea arhitectură;
2. Vechime în muncă: Minim 15 ani
3. Vechime în specialitate: Minim 10 ani
4. limbi străine: engleză
5. cursuri de perfecţionare/specializare în domeniul studiilor de specialitate
(…)

Descrierea sarcinilor

a) analizarea şi verificarea documentaţiilor de proiectare/documentaţiilor de specialitate;
b) întocmirea referatelor de verificare a documentaţiilor predate pentru proiectele finanţate prin Programul Naţional de Restaurare, prin care solicită proiectantului general sau proiectantului de specialitate, completări şi/sau modificări ale documentaţiei tehnice, conform normelor, normativelor şi reglementărilor legale în vigoare şi urmăreşte introducerea acestora în documentaţii;
c) verificarea introducerii în documentaţiile de proiectare a condiţiilor care decurg din avizele MCIN-CNMI şi CTE MCIN/INP;
d) transmiterea documentaţiilor tehnico-economice aferente proiectelor finanţate prin Programul Naţional de Restaurare a monumentelor istorice, către MCIN în vederea analizării şi avizării;
e) verificarea corectitudinii coeficienţilor legali introduşi în documentaţia economică aferentă proiectelor conform legislaţiei în vigoare;
f) asigurarea corespondenţei cu beneficiarii de folosinţă sau autorităţi locale care solicită informaţii cu privire la modalitatea de introducere a obiectivelor monument istoric în programele de finanţare gestionate de institut;
g) asigurarea Secretariatului Consiliului tehnico-economic constituit la nivelul Institutului Naţional al Patrimoniului;
h) Cunoaşte, aplică şi respectă normele, procedurile şi regulamentele interne precum şi dispoziţiile legale incidente;
i) Raportează superiorului ierarhic orice abateri disciplinare sau situaţii şi evenimente semnificative survenite în activitatea sa;
j) Păstrează confidenţialitatea asupra tuturor informaţiilor la care are acces în cadrul serviciului, conform angajamentului de confidenţialitate;
k) Manifestă bună-credinţă şi loialitate faţă de instituţie şi nu face aprecieri defăimătoare la adresa acesteia sau a angajaţilor săi;
l) Participă la procesul de evaluare periodică a performanţelor profesionale, în conformitate cu normele interne in vigoare;
m) Realizează orice altă sarcină trasată de superiorul ierarhic, în cadrul pregătirii sale profesionale;
n) Participă la acţiuni interne/externe prevăzute de legislaţia în vigoare referitoare la securitatea şi sănătatea muncii şi/sau prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă.

Detalii complete, aici.

 

Dosarele vor fi depuse la sediul Institutului Naţional al Patrimoniului: Str. Ienăchiţă Văcărescu nr. 16, sector 4, Bucureşti (în incintă, etaj 1, Secretariat), din cadrul Biroului Resurse Umane, persoana de contact este dna. Negrea Lidia Gabriela, tel.: 0213366073

Detalii despre toate posturile disponibile, aici.

Sari la conținut