Concurs #3 Zeppelin: Arheologie publicitara

Puteti vedea fotografiile castigatoare aici.

Pentru ca ne-ati confirmat asteptarile, ba chiar ne-ati surprins cu multe fotografii remarcabile la primele doua editii ale concursului nostru, ne-am gandit sa complicam nitel lucrurile si sa va provocam cu o tema mai de finete: “Arheologie publicitara / Firme, vitrine, reclame vechi”.


Ce vrem de la voi? Inarmati-va cu atentie si luati estul salbatic la pigulit, in cautarea unor vestigii publicitare din veacul trecut, fie ca developati straturi din zorii secolului XX, perioada interbelica, comunism sau obsedanta tranzitie: ar putea fi urmele unei ceaprazarii, marochinarii sau ceasornicarii, ar putea fi un panou cu o reclama mobilizatoare de genul “nicio masa fara peste” sau “azi la cec un leu depui… ”, ar putea fi simple sigle, marci, steme si stele demult apuse, a caror umbra inca bantuie ziduri sau inimi, dezvoltati mai departe, investigati, scormoniti, amusinati, lansati, panditi, prelevati, recoltati, tocati, preparati, puneti pe foc, dati in clocot, lasa-ti-va surprinsi si luati-ne si pe noi prin surprindere.

Asteptam fotografiile voastre pana vineri, 22 iulie, ora 12, pe adresa comunicare@zeppelin-magazine.net. Dupa cuvenita preselectie, le strangem in album, vi le aratam si lansam votarea: pentru ca la editia anterioara optiunile cititorilor nostri ne-au confirmat asteptarile, ii vom gira cu aceeasi incredere si mai departe, ei vor decide cine va fi castigatorul. Premiul oferit vine tot de la prietenii nostri de la Okian – albumul „Frank Lloyd Wright: 50 Great Buildings”. Cum deja v-am obisnuit, redactia Zeppelin va mai premia un participant in cazul unei propuneri cu adevarat remarcabile. Succes!

Sari la conținut