Geberit

Concurs #18 Zeppelin / UPCYCLING challenge

18.11.2014 -18.01.2015

Ȋn lume, tone de bannere stradale, prelate de camion, camere de cauciuc și materiale textile sunt aruncate la groapa de gunoi. Acolo, se descompun în sute de ani, afectând mediul. Soluția atelierului Upside Down, e simplă: Upcycling. Luȃnd cuvintele separat, UP-cycling, Recycling „UP” and not „Down”, ȋnseamnă să transformi lucruri care ȋși ȋncheie ciclul de viață ȋn mediul urban ȋn produse noi, utile și cool, cu o valoare mai mare. Astfel, deșeurile colectate de la diverse companii sunt curățate și dezinfectate cu soluții profesionale, apoi tăiate manual, cusute și transformate în produse practice și unice: genți messenger, portofele slim, huse de laptop sau iPad și coperte pentru cărți. It’s the incredible afterlife of waste!

Toate aceste lucruri frumoase au nevoie de un stand de prezentare pe măsură, care va fi inaugurat la cel mai mare festival din România, faimosul Electric Castle – ediția 2015 – de pe domeniul Castelului Bánffy de la Bonţida, despre care-ați citit recent și în Zeppelin #126, unde v-am prezentat creațiile Atelier Mass realizate acolo. Festivalul,conceput și produs de Boiler Events, re-contextualizează palatul, pune în dialog avangarda și trecutul, temporarul și permanentul, geometria abstractă și structura istorică, urmărind nu să consume locul, ci să îl activeze prin (re)punere temporară în lumină. După două ediții legendare, Electric Castle 2015 va avea 6 scene și peste 150 de artiști.

Iată și provocarea pe care-o lansăm împreună: să ne arătați chiar voi cum va fi acest stand, dăruind altor materiale uzate o nouă viață – evident, incredibilă! Ne adresăm în special arhitecților, designerilor, creativilor, persoanelor deschise să folosească materiale recuperate și să le transforme în ceva practic, neconvențional și care să poată fi implementat relativ ușor. O echipă poate fi formată din maxim 3 persoane.

 

UPcycle_FB_470px

Regulament:
Realizați o schiță sau o ilustrație digitală pentru un stand de prezentare și vânzare a produselor Upside Down pentru festivalul Electric Castle 2015, având în vedere următoarele:

  • materialele folosite să fie 80% recuperate
  • standul trebuie să fie perfect adaptat atmosferei festivalului Electric Castle
  • să pună în evidență logo-ul și mesajul brandului Upside Down
  • să pună în evidență produsele Upside Down din orice unghi
  • să fie ușor demontabil și transportat
  • să poată fi poziționat ușor pe diverse suprafețe (pământ, lemn, etc)
  • să fie original
  • să permită expunerea mai multor produse din aceeași categorie: 15 portofele, 5 huse iPad, etc
  • înălțimea standului nu trebuie să depășească 1.8 m
  • suprafața ocupată de stand – 2 mp

Propunerile vor trimise, până la data de [18 decembrie*] 18 ianuarie 2015, la adresa comunicare@zeppelin-magazine.net : o schiță grafică sau ilustrație digitală, specificațiile tehnice, o descriere a conceptului și un formular de inscriere, cu date despre echipă (nume, membri, scurtă prezentare).

Juriu:

  • Constantin Goagea – architect, director Zeppelin
  • Adriana &  Ștefan Liuțe – co-fondatori Agenția de branding Storience
  • Andreea Zaharescu & Roxana Antochi – co-fondatori Upside Down

Premii:

  • 1 abonament eco la Electric Castle 2015
  • produse Upside Down în valoare de 1200 lei (pentru echipa câștigătoare)
  • promovarea autorilor direct pe standul implementat, publicarea soluției câștigătoare în revista Zeppelin #131,promovarea pe pagina de Facebook a festivalului Electric Castle,  pe canalele de comunicare Upside Down.
  • 1 geantă messenger premium, unică, din bannere Electric Castle ediția 2014

Toate propunerile vor fi prezentate pe site-ul și pagina de Facebook Zeppelin

*actualizare – organizatorii au decis prelungirea termenului de predare a propunerilor până la 18 ianuarie 2015

Ne așteptăm să fiți, ca de obicei, la înălțime!

www.e-zeppelin.ro
www.upside-down.ro
www.electriccastle.ro

Sari la conținut