Rockwool - fabricat in Romania

Castigatorii campaniei “Print beautifies our life”

Campania “Print beautifies our lives”, initiata anul acesta de AdPrint Foundation, s-a adresat creativilor si agentiilor din întreaga lume. In competitie au fost înscrise 114 printuri / 62 de campanii semnate de catre 33 de participanti, din 9 tari: Bulgaria, Costa Rica, Croatia, Germania, Norvegia, Portugalia, Spania, Republica Moldova si România.

Juriul, format din Michael Weinzettl, Editor-in-chief, Lürzers Archive; Stefan Schmidt, Fondator si Creative Director, dieckertschmidt; Philippe de Ceuster, Partener si Creative Director, Mortierbrigade; Pol Úbeda Hervàs, Senior Art Director, JWT si Gian Carlo Lanfranco & Rolando Cordova – Senior Creatives, Fred & Farid, a desemnat castigatoare 8 lucrari, semnate de catre sapte agentii. Dintre acestea, cinci agentii sunt din România, iar Publicis Bucharest a câstigat cu doua dintre lucrarile înscrise în competitie.


Lucrarile câstigatoare vor  fi publicate în media internationale si incluse în expozitii itinerante în cadrul festivalurilor de profil.

Iata-le:
 

“There is a David Beckham for every woman”

  • Agentie: Friends Advertising / România
  • Copywriter: Ioana Ichim
  • Art Director: Roxana Cozaru
  • Creative Director: Adrian Preda

 
Clown” / campania “Freedom

  • Agentie: Next Advertising / România
  • Art Director: Andreea Timpea
  • Copywriter: Laura Dragomir
  • Photography: Andreea Timpea & Laura Dragomir
  • Creative Director: Liviu David

Giftwrap

  • Agentie: Casa Imago / Republica Moldova
  • Idea & Design: Olga Radu
  • Creative Input: Veronica Turcanu & Anta Matvienco
  • Account Management: Constantin Salagor

 

Fly pack” / campania “Better on paper

  • Agentie: Publicis Bucharest / România
  • Art Director: Alex Deaconu
  • Copywriter: Calin Ionescu
  • Group Creative Director: Dragos Ometita
  • Chief Creative Officer: Razvan Capanescu

 

Guinness” / campania “From product to brand

  • Agentie: Mercury 360 / România
  • Art director: Daniel Strugariu
  • Copywriter: Ruxandra Papuc
  • Creative director: Liviu Turcanu

It works

  • Agentie: Fletcher Agency / Spania
  • Art Director: Rudy Guerreiro
  • Copywriter: Virginia Hortal

 “Flexible” / campania “I am!

  • Agentie: AdVenture / România
  • Copywriters: Elisa Olteanu, Daniela Habara
  • Art Directors: Mircea Moldovan, Alin Dumitrescu

Frînculescu” / campania “Print not dead

1.teaser

2.reveal

  • Agentie: Publicis Bucharest / România
  • Art Director: Diana Papuc
  • Copywriter: Mihnea Gheorghiu
  • Copywriter: Cosmin Baba
  • Group Creative Director: Mihnea Gheorghiu
  • Chief Creative Officer: Razvan Capanescu

 

Campania „Print beautifies our lives” este sustinuta de Grolsch, Pepsi si DDB România.
 

* Reamintim ca anul trecut, la a 13-a editie Ad Print Festival, Zeppelin a câstigat un Design Angel la sectiunea Publishing Design & Movie Poster, cu coperta revistei Zeppelin #100, realizare a inegalabilului nostru designer Radu Manelici – aka Adevaradu’ :)

AdPrint a aparut in 1998 ca o manisfestare locala dedicata printului si a evoluat într-un festival regional în 2001 si mai apoi european, din 2004. Timp de 13 ani, AdPrint a premiat cele mai bune lucrari de print, outdoor si grahic design. În 2012, AdPrint a lansat provocarea cu mesajul “Save the Print” – un îndemn catre creativi de a sustine industria de print si de a-si cultiva creativitatea pentru acest mediu. Campania s-a derulat în parteneriat cu Print Power, Lürzer’s Archive si Grolsch / Energiea.

Campania “Save the Print” s-a desfasurat în perioada iunie – octombrie 2012 si s-a adresat tuturor agentiilor de creatie, creativilor independenti si trusturilor de media. O selectie din cele 142 de executii, semnate de 92 de autori, din 12 tari, a fost publicata în Lürzer’s Archive si în alte 18 publicatii europene si a fost expusa în Bucuresti.

În 2013, AdPrint Foundation, împreuna cu Lürzer’s Archive, au prezentat, în premiera mondiala, expozitia “200 Best Digital Artists Worldwide”. Aceasta a avut loc în perioada 25-29 iulie, la Palatul Stirbei din Bucuresti  si a reunit cele mai bune lucrari din albumul “200 Best Digital Artists Worldwide”, printate în format mare, dar si patru proiectii cu cele 506 imagini din album, semnate de peste 200 de artisti digitali din întreaga lume. 

Din 2013, AdPrint îsi extinde activitatea si îsi propune sa genereze, sa reuneasca si sa promoveze publictatea în print, graphic design-ul si media printate la nivel international. Competitia anuala care premia publicitatea e înlocuita cu o serie de proiecte menite sa mobilizeze agentiile sa creeze, pe baza unor briefuri, reclame în print care sa ilustreze valoarea acestui mediu.

Noua misiune AdPrint  presupune:

  • Promovarea publicatiilor si a publicitatii în print la nivel international;
  • Sustinerea jurnalismului de calitate, prin încurajarea abonarii la publicatii printate si prin promovarea publicatiilor tiparite ca mediu de publicitate;
  • Sustinerea inovatiei în reclamelele în print si în folosirea creativa a publicatiilor tiparite ca mediu de publicitate;
  • Cresterea standardelor în disciplinele ce tin de craft si educarea creativilor;
  • Derularea unor campanii de constientizare a calitatilor printului ca mediu pentru publicitate: cel mai de încredere mediu; capteaza total atentia si creeaza o relatie mai puternica cu audienta decât alte medii; stimuleaza creativitatea cititorilor, dar si pe cea a creatorilor acestuia;
  • Promovarea printului ca arta si a rolului sau de înfrumusetare a mediului înconjurator.

Mai multe detalii sunt disponibile pe www.adprintfestival.com

Sari la conținut