revistă online
ISSN 3008-2986 ISSN-L 2069-721X

Gala Internetics 2014 @ Halele Carol

12 noiembrie, de la ora 19.30, la Halele Carol (Str. Constantin Istrati, nr. 1), București

Gala Internetics va fi prezentată de doi apropiați ai industriei de online: Cristian China-Birta (blogger pe cristianchinabirta.ro şi antreprenor online) și George Buhnici (buhnici.ro,  este realizator iLikeIT).   La festivitatea de premiere va fi prezent și Mark Jackson, Președintele Juriului Internetics de anul acesta și Chief Technology Catalyst EMEA la McCann Worldgroup. Acesta a susținut în București și o prezentare specială despre “Tehnology for advertising”, care-a avut loc pe 10 noiembrie, la Institute, the café. Mark Jakson

Competiția Internetics de anul acesta reunește 169  de lucrări, ȋnscrise de:  Brandaffair, BrandFusion, BrandUp Interactive, BV McCann Erickson, Carat România & Mediafax Group, CarnationGroup part of POSSIBLE (alături de Geometry Global și Mediacom), Cohn and Jansen JWT,  Digital Star, FCB Bucharest, FourHooks & Noeland & Spoon Media & EPR, Frank Group, GAV (Generic Audiovizual) & Free Communication, Golin România, Happy Digital, Headverting & Bitstation, HIPPOS, iLeo, Interactions, Jazz Communication, Kaleidoscope Proximity,  Kiss FM, Kubis Interactive, Media Investment, Mobexpert Office, MRM Worldwide România, Next Advertising, Publicis Bucharest, Republika, Saatchi&Saatchi România, SENIORHYPER, Spoon, Starcom & The Practice, The Geeks, Tribal WorldWide România (alături de DDB România/OMD), V8 Interactive Advertising și WEBSTYLER (alături de GMP).

Evenimentul este susținut de Telekom România. Partenerii de anul acesta sunt: Grolsch, ABSOLUT și Siveco România. Gala de premiere Internetics va fi urmată de un afterparty Grolsch, care va avea loc în Energiea, începând cu ora 22.30.  Mai multe detalii despre cum se pot achiziționa bilete pentru gala de premiere Internetics 2014 găsiți pe www.internetics.ro.

Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.

Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

The Institute este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO şi ADC*ROAwards.

971192_554326357949202_1978619132_n

* „Halele Carol“ reprezintă un proiect de reconversie a vechilor spații industriale cu valoare istorică ale Fabricii Hesper în centru cultural și de evenimente, inițiat de Zeppelin împreună cu Eurodite. Fiecare participant la evenimentele găzduite de Halele Carol devine, automat, și susținător direct al proiectului de reconversie. / FB page

Sari la conținut